We weten dat veel mensen nu problemen hebben met de Wise-app. Achter de schermen werken we hard om snel een goede oplossing te vinden. Je kunt problemen blijven melden via het formulier. Elke melding helpt ons om de oorzaak te vinden en je krijgt altijd een reactie van ons supportteam. Onze excuses voor het ongemak.
Met de Bibliotheek Wise App kun je via je smartphone of tablet de catalogus raadplegen, reserveren en verlengen en nog veel meer. Met de Bibliotheek Wise App kun je via je smartphone of tablet de catalogus raadplegen, reserveren en verlengen en nog veel meer.
Helaas vinden er nog regelmatig storingen plaats in de Wise App. Landelijk wordt er volop gewerkt om de Bibliotheek Wise App weer goed te laten functioneren. De nieuwe versie wordt begin 2025 verwacht.
Geeft de Bibliotheek Wise app toch nog problemen? Dan kun je deze via OCLC melden. Tip: vanuit www.nobb.nl kun je via ‘mijn menu’ wel inloggen in Wise.
De app is een product van OCLC. Voor hulp bij het installeren en gebruiken van de app kun je terecht op de website van Bibliotheek Wise.
De inbox functie werkt niet binnen de Bibliotheken in onze provincie. Je ontvangt van ons berichten via e-mail of post, als je dit hebt ingesteld in Mijn Bibliotheek.