Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 301)
Marc van Lieshout Het verschil maken
succesvol ondernemen op de manier die bij jou past
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | MC2 training en coaching, [Oosterbeek] | 2020
Gedrukt boek
Jochen Roef | Jozefien De Feyter | Carolien Boom RIO
mensen raken; hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie
SAMENVATTING: "Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting?Het RIO-model klaart voor jou de klus. Het is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.Mensen raken = klanten...
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Frans van Gaal Jan Schouten
ondernemer in psychologie; een biografie
Biografie van de Nederlandse ondernemer (1940), die uitblonk door zijn aandacht voor het welzijn en de persoonlijke ontwikkeling van zijn werknemers.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | De CoPublishers, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Alex van der Hulst Groei met cash als brandstof
zo spelen Bloomon, Squla en andere scaleups hun cash game
Informatie en tips voor ondernemers over optimalisatie van de kasstroom.
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Dion Kotteman | Henny Portman | Bert Hedeman Agile with a smile
hoe met een paar klassieke aanpassingen agile werken voor iedereen succesvol kan zijn
1) Prologische introductie 2) Een team als een dream 3) Prioriteiten of uitsmeren 4) Rapporteren en escaleren 5) To comply or not to comply 6) Past iedereen in de Scrum 7) Lever wat nodig is 8) Verliest er iemand zijn beheersing? 9) Goede acrchitectuur behoeft geen krans 10) Digitaal epilogisch
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2017
Gedrukt boek
Peter Dona Aan de slag met duurzame inzetbaarheid
van dialoog naar rendement
Praktisch handboek voor managers en HR-professonals die de duurzame inzetbaarheid van medewerkers willen bevorderen.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Barbara van Kesteren | Hanneke Laarakker | Willem de Wijs De kunst van het interveniëren
wat is er aan de hand & wat gaan we eraan doen?
Studieboek voor organisatie-adviseurs over de theorie, achtergronden en praktijk van interventies, het gericht ingrijpen in organisatieprocessen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Mediawerf, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Erik Elgersma Concurreren op kennis
wat iedere manager moet weten over het succesvol inzetten van data
Erik Elgersma legt in ‘Concurreren op kennis’ uit waarom er vaak wordt geroepen: ‘Data zijn het nieuwe goud’ en waarom slechts enkele bedrijven weten dat goud daadwerkelijk te delven. Want hoe zorg je ervoor dat je de relevante data op het juiste moment tot je beschikking hebt? Hoe vertaal je data naar bruikbare kennis en die kennis weer naar betere beslissingen? In de praktijk blijkt werken met data nog niet zo eenvoudig. In ‘Concurreren op kennis’ zet Erik Elgersma, expert op het gebied van strategische...
Non-fictie
Nederlands | 253 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Duurzaam organiseren
template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen
Praktische adviezen aan ondernemers om hun waardecreatie voor cliënten te verduurzamen.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Petra Hiemstra Ministeries voor de Nieuwe Tijd
zo kan het ook!
Interviews over de organisatie en het bestuur tijdens de nieuwe toekomst van Nederland vanuit verschillende invalshoeken: onder meer politiek, persoonlijke ontwikkeling, toekomstdenken en duurzaamheid.
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Haagse Hoogvliegers, ['s-Gravenhage] | 2020
Gedrukt boek
Jo Caudron The World is Round
An optimistic master plan for the transformation of business and society
For over twenty years sectors have been changing in the wake of digital disruption. Today banks, retailers, the media, taxi firms and so many other organisations are feeling the power of digitisation and the challenges it brings. All sectors find themselves in their particular perfect storm, in which digital forces compel them to adopt a new position. But what if that's just the beginning? What if seeking a futureoriented transformation plan solely in relation to your industry proves insufficient?...
Engels | 280 pagina's (ePub2, 18 MB) | Pelckmans uitgevers, Kalmthout | 2020
E-book
Peter Ampe From cold case to gold case
how to craft engaging case films
how to translate an idea into a compelling case study film. The author Peter Ampe combines fifteen years of jury experience with sharp analyses of award-winning cases. This guide is based on the vital insight that case study films have a lot in common with short movies. You will learn how to go from copywriter to screenwriter and use plot, genre and structure to evolve from complacent to compelling, from messy to seamless - from case to story. This step by step guide provides an essential tool for...
Non-fictie
Engels | 118 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Ghent | 2020
E-book
Nele Pieters | Stephanie Duval You do you
A fresh new voice in inspiration for business professionals, You do You takes competitive strategy into the 21st century. Combining insights from cognitive psychology and recent sociological transformations, the writers create a compelling case for a counter-intuitive approach: turning your focus inward to become a better brand for your consumer. In irresistibly persuasive language, Nele Pieters and Stephanie Duval build on the foundation of competitive strategy developed in recent decades, and they...
Engels | 164 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Pelckmans uitgevers, Kalmthout | 2020
E-book
Afra Schipper Verschilmakers
een nieuw perspectief op gesprekken
Een nieuwe communicatiemethode gericht op verbetering van het tweegesprek om modern leiderschap in organisaties van dienst te zijn.
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | Uitgeverij Stili Novi, [Utrecht] | 2020
Gedrukt boek
Hans van der Heijden | Ronald Meijers De HX factor
Praktische adviezen om een organisatie menselijker en aangenamer voor de medewerkers te maken.
Non-fictie
Nederlands | 309 pagina's | B + B Vakmedianet BV, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Inge van Kooten-Satter Mensen maken of breken een verandering
hoe je de veranderkracht in je organisatie versterkt
Beschrijving van medewerkers en leidinggevenden als de basis voor veranderingsprocessen in bedrijven en organisaties, met aandacht voor de verschillende fasen en situaties bij zo'n veranderingsproces.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Koos van Houdt Unieke Unie
Europees denken is onontkoombaar
Journalistiek overzicht van verleden, heden en toekomst van de Europese Unie, met aandacht voor de spanning tussen nationale soevereiniteit en de noodzaak tot een gezamenlijk Europees optreden.
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's | Virtupress Uitgeverij, [Den Ham (OV)] | 2020
Gedrukt boek
Mike Hoogveld Futureproof
Tips en adviezen voor het voorspellen van veranderingen van organisaties, carrière en klantenkring, inclusief uitleg om typisch menselijke fouten te vermijden.
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Schreib tekst & redactie Het groot werkvormenboek voor de zorg
meer rendement uit leer-, overdrachts- en andere werkmomenten
Naslagwerk voor zorgprofessionals met daarin een beschrijving van 130 werkvormen, geclusterd naar veelvoorkomende momenten en thema’s in de zorg.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Femke Hogema Succesvol ondernemen in crisistijd
over mindset, cashflow en strategieën
Adviezen aan (vooral startende en kleine) ondernemers gericht op het overleven van problemen en de coronacrisis.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2020
Gedrukt boek