Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 121)
Rick Willemsen Echte leiders in echte organisaties
meer impact door authenticiteit
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2011
Gedrukt boek
Marcel Metze De hoogmoedigen
Kritische beschouwing over de opkomst van de manager en de zelfverrijking, graaizucht en holle retoriek van hedendaagse topmanagers.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Balans, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Jeremy Rifkin De derde industriële revolutie
naar een transformatie van economie en samenleving
Beschouwing over de transitie van centrale opwekking van energie naar decentrale vormen, die daardoor een nieuwe industriële revolutie kan teweegbrengen.
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's | Nieuw Amsterdam Uitgevers, [Amsterdam] | 2014
Gedrukt boek
Sjoukje van de Kolk Aandacht
beter omgaan met het meest schaarse goed van deze tijd
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Spectrum, Houten | 2010
Gedrukt boek
Richard Heinberg Einde aan de groei
ons aanpassen aan de nieuwe economische realiteit
Betoog over de oorzaken en achtergronden van de aanstaande stilstand van de economische groei en de wijze waarop overheden en burgers daarop kunnen reageren.
Non-fictie
Nederlands | 379 pagina's | Jan van Arkel, Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Ronald van den Hoff Society 3.0
a smart, simple, sustainable & sharing society; een boek voor wereldmensen
Non-fictie
Nederlands | 452 pagina's | Stichting Society3.0, [Utrecht] | 2011
Gedrukt boek
Seth Godin Durf!
wanneer was de laatste keer dat je iets voor de eerste keer deed?
Adviezen door de managementgoeroe om lef, durf en talenten bij jezelf en anderen los te maken.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | LeV., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Cobi Brouwer Waar wil ik vandaag mijn bed voor uitkomen?
succesvolle omslagmomenten in coaching
Verhalen uit de praktijk van een coach.
Non-fictie
Nederlands | 149 pagina's | Boom/Nelissen, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Willemijn Dicke Graaiers of redders?
wat marktwerking heeft aangericht en klaargespeeld in de zorg, het openbaar vervoer en de energievoorziening
Evaluatie van vijftien jaar marktwerking in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Atlas, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Andrew Clare Android-telefoons
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Rough Guides, Houten [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Martin Pikaart De pensioenmythe
Kritische analyse van het pensioenstelsel in Nederland en de redenen waarom dit ten dode is opgeschreven, met een voorstel voor een nieuw en beter stelsel.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Tim Harford Adapt
de kracht van improvisatie
Pleidooi voor improvisatie en een methode van trail-and-error voor het oplossen van problemen op allerlei gebied, aan de hand van een groot aantal uiteenlopende voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Sarah L. Sladek Lid worden? Waarom zou ik?
over nieuwe generaties en de uitdaging voor ledenorganisatie
Analyse van de problemen van verenigingen en maatschappelijke organisaties die kampen met een teruglopend ledental, met een stappenplan voor aanpak.
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | Arko Sports Media, Nieuwegein | 2014
Gedrukt boek
Rupert Parker Brady 'Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan'
de visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten
Geschiedenis van Jumbo Supermarkten en de ontwikkeling van de klantgerichtheid die deze retailketen tot een succes maakte.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Retaildenkers/Het Boekenschap, [Zelhem] | 2011
Gedrukt boek
Gabrielle Kuiper De imagineer
ontwerp beleving met betekenis
Handleiding voor marketeers voor het op de markt brengen van producten en diensten op dusdanige wijze dat consumenten er een persoonlijke betekenis aan kunnen koppelen en er zich mee verbonden voelen.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Coutinho, Bussum | 2011
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Coachend leiderschap
Praktische handreiking voor de implementatie en uitvoering van performancemanagement, een combinatie van resultaatgericht en competentiemanagment.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Dani Rodrick De globaliseringsparadox
waarom mondiale vrijhandel, de natiestaat en democratie niet samengaan
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | AUP, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Coaching-style leadership
There's no way of avoiding it any more. Coaching has become the management style that is applied in an increasing number of organisations. The aim: to encourage staff to become more autonomous. Many managers find it difficult to take this role upon themselves. They feel that they need to know everything, be able to solve all their staffs problems, and they are accustomed to doing so. They find it a problem to delegate because they then have to let go of control. They are convinced that they should...
Non-fictie
Engels | 112 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Aaltje Vincent | Jacco Valkenburg Career management via LinkedIn
using your online network to find new work or challenging assignments
Networking is the way for finding new work. And this is done more and more online. LinkedIn has become an enormously popular network for maintaining business contacts, making it the perfect tool if you want to be found. How does LinkedIn work exactly? How can you use your online network to find a new job and new assignments? How do recruiters work and how can you use that knowledge to your advantage? All these questions are answered in this book. But it also offers a practical step-by-step approach...
Non-fictie
Engels | ePub2, 1 MB | Spectrum, Amsterdam | 2011
E-book
René C.W. Boender Great to cool
brain candies with a bite!
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000 he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- sultant...
Non-fictie
Engels | 288 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2011
E-book