Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 60)
Tom Peters De kleine grote dingen
163 manieren om je resultaat te verbeteren
Adviezen door de Amerikaanse managementgoeroe aan managers om hun resultaat als manager te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 494 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Edin Mujagić Het inflatiespook
waarom de inflatie in Nederland gaat toeslaan en hoe u uw vermogen kunt beschermen
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Balans, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Susanne Piët Moodmanagement
stemming maken, sturen en beheersen
Praktische aanwijzingen voor winkeliers en andere beroepsgroepen om bewust sfeer en stemming te manipuleren, bijvoorbeeld om consumenten ervan te overtuigen een product aan te schaffen.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Seth Godin Onmisbaar
ben jij de spil in jouw organisatie?
Wenken aan medewerkers in bedrijven om zich binnen de eigen werkkring zowel persoonlijk als zakelijk te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | LeV., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Paco Underhill Wat vrouwen willen
Analyse van de economsiche invloed van vrouwen als voornaamste consumenten van producten en diensten.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Rick den Heijer Grip
word baas over je tijd
Adviezen voor het efficiënter en effectiever gebruik van tijd, zowel zakelijk als privé.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Frans Mathijs Gerards Effectief motiveren voor professionals
een methodiek voor adviseurs, begeleiders, coaches
Motiveringstechnieken voor het aanzetten tot gedragsverandering.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Nelissen, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
John Kay De omweg naar succes
waarom je geluk niet moet najagen en Bill Gates nooit rijk wilde worden
Advies aan managers om bij besluitvorming en probleemoplossing geen strikte planning te hanteren, maar de weg naar het einddoel mede te laten afhangen van de omstandigheden die zich tijdens het traject voordoen.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Ronald-Henk Ritsma Macht en invloed
de regels en het spel
Bespreking van de regels van macht en invloed binnen bedrijven en organisaties, mede aan de hand van historische anekdotes en casestudies.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Mark van Vugt De natuurlijke leider
Analyse van de redenen en wijze van ontstaan van leiderschap.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | LeV., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Nouriel Roubini Crisiseconomie
over de toekomst van financieel beleid
Kritische analyse van de oorzaken en achtergronden van de in 2008 begonnen financiële crisis, met aandacht voor de rol van de overheid bij de preventie van toekomstige crises.
Non-fictie
Nederlands | 371 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Ab Kuijer Think small, grow big.
social media: de nieuwe manier om met je klanten te communiceren
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | HUB Uitgevers, [Haarlem] | 2010
Gedrukt boek
Philip Kotler Marketing 3.0
vind de klik met je klant
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Anne de Vries Gesprek met de doden
Nederland kort na de bevrijding
Journalistieke reportages van de bekende Nederlandse roman- en kinderboekenschrijver (1904-1964) over Nederland kort na het eind van de Duitse bezetting in mei 1945.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Omniboek, Kampen | 2010
Gedrukt boek
Mark Van Bogaert Met woorden verleiden
schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2013
Gedrukt boek
Peter Olsthoorn De macht van Google
werkt Google voor jou of werk jij voor Google?
Analyse van de machtspositie van het Amerikaanse bedrijf, wereldwijd bekend door zijn zoekdienst op internet.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Dirk Scheringa Autobiografie
Zelfportret van de Nederlandse bankier, oprichter en directeur van de ter ziele gegane DSB.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | De Wijsheid, [Hoorn] | 2010
Gedrukt boek
Bart Flos Het anti-klaagboek
eerste hulp bij zeuren en zaniken
Achtergronden van klaaggedrag, met tips om dat bij zichzelf en anderen tegen te gaan.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2010
Gedrukt boek
Vivian Scott Conflicten op het werk oplossen voor Dummies
Non-fictie
Nederlands | 332 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Theo IJzermans Omgaan met weerstand in adviesrelaties
gesprekstechnieken voor coaches, hulpverleners en andere adviseurs
Aan vakinhoudelijke kennis ontbreekt het adviseurs meestal niet. De jurist, de architect en de huisarts bijvoorbeeld hebben alle deskundigheid in huis. Een groot deel van hun werk bestaat uit adviezen geven. Dat verloopt meestal prima, maar soms doen klanten niets met de adviezen, hoe goed onderbouwd ze ook zijn. Waar ligt dat aan? De relatie tussen adviseur en geadviseerde IJzermans bekijkt vanuit verschillende invalshoeken de relatie tussen adviseur en geadviseerde. Omgaan met weerstand in adviesrelaties...
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's (ePub2, 0,1 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book