Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 34)
Martin Reekers Een+ een= drie
kenniscreatie in teams; [ill.: Martin Reekers]
Theorie en praktijk van doelgerichte onderlinge inspiratie tussen teamleden, waardoor nieuwe kennis wordt gecreëerd en oplossingen voor problemen worden gevonden.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Basisboek MVO
maatschappelijk verantwoord ondernemen
Non-fictie
Nederlands | 415 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2006
Gedrukt boek
Hubert Rampersad Persoonlijke balanced scorecard
de weg naar individueel geluk, persoonlijke integriteit en balans tussen werk en privé
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2006
Gedrukt boek
Susanne Piët De emocode
de maakbare merkenmaatschappij
Filosofisch getinte beschouwing over het in de markt zetten van merken.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2006
Gedrukt boek
Max Barry Company
Een nieuwkomer probeert de bureaucratie van het bedrijf waar hij werkt te doorbreken.
Fictie
Nederlands | 287 pagina's | Van Holkema & Warendorf, Houten [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Sietse Kuipers Weblogging
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2006
Gedrukt boek
Sietse Kuipers Podcasting
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2006
Gedrukt boek
Sander Schroevers Digitaal presenteren
Praktische tips voor het geven van presentaties met de pc en de beamer.
Non-fictie
Nederlands | 76 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2006
Gedrukt boek
Ad Boesten Goed leven: meer geluk dan wijsheid?
lessen van een nieuwe wetenschap
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | Damon, Budel | 2006
Gedrukt boek
Wim van Dam Motiverende functionerings- en beoordelingsgesprekken
Handleiding met praktische tips voor medewerkers en leidinggevenden.
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 2006
Gedrukt boek
Jeroen Boschma Generatie Einstein
Beschrijving van de huidige generatie jongeren en de wijze waarop marketeers deze doelgroep kunnen benaderen en bereiken.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | Lev., [Utrecht] | 2010
Gedrukt boek
Pietra Rivoli Met een T-shirt de wereld rond
hoe globalisering precies werkt
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Manfred F.R. Kets de Vries Wat leiders drijft
een klinische benadering van gedragsverandering in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 364 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Joep P.M. Schrijvers Het wilde vlees
de tomtomisering van de passionele mens
Analyse van verregaande gedragsbeïnvloeding en manipulatie van de mensheid door gedragsbestudering en geavanceerde technologie.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2006
Gedrukt boek
Frans Bouman | Marieta Koopmans Team leadership
People enjoy working in teams. An ideal team will work together efficiently, effectively and above all with pleasure. They set about achieving their personal and organisational goals together with enthusiasm. But experience teaches us that working in teams does not always match the ideal image we may have of it. A smooth running team demands a lot of patience on your part, insight into the psychological aspects of people and familiarity with team dynamics. Thats why you need a number of different...
Non-fictie
Engels | 141 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Ori Brafman De zeester en de spin
de onstuitbare kracht van organisaties zonder leider
Pleidooi voor een decentrale organisatievorm gebaseerd op het netprincipe.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | LeV., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Erik van Venetië Het grote lobbyboek
de ongeschreven regels van het spel
Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen. Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar, de minister, hun secretaresse en de koningin: ze zijn allen te verleiden door...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Stephen M.R. Covey De snelheid van vertrouwen
dat wat alles verandert
Beschrijving van een bedrijfsstrategie waarin vertrouwen een belangrijke en meetbare factor vormt.
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Jeu Consten Ik kwam, sprak en overwon
presenteren met stijl, flair en passie
Praktische adviezen aan mensen die een toespraak of presentatie moeten houden, in principe zonder auditieve of visuele hulpmiddelen, maar louter met de eigen stem en lichaamstaal.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Twan Huys Ik ben een New Yorker
'Ik ben een New Yorker. Zelfs als Limburger mag ik dat samen met acht miljoen stadsgenoten zeggen. Om New Yorker te zijn, hoef je maar één ding te doen: durf schaamteloos te dromen. Dit is de meest uitbundige stad ter wereld en mijn baan is het perfecte alibi voor een eindeloze ontdekkingsreis.' In Ik ben een New Yorker portretteert Twan Huys de stad en zijn bewoners en schrijft hij over ontmoetingen met intrigerende en extravagante personen. Van 1999 tot 2006 deed hij verslag van de Amerikaanse...
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Spectrum, Houten | 2013
E-book