Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 37)
Arno van Dam Uit de brand
omgaan met mensen met burnout
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Harcourt Assessment, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Philip Kotler De tien doodzonden van marketing
waarschuwingssignalen en oplossingen
Praktische bespreking van tien valkuilen bij de toepassing van marketing in ondernemingen, met name in het midden- en kleinbedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2006
Gedrukt boek
Jeroen Smit Het drama Ahold
ijdelheid en hebzucht aan de top
Geschiedenis van de gebeurtenissen die ertoe leidden dat in 2003 het voortbestaan van het Ahold-concern ernstig werd bedreigd.
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Balans, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Cees J. Hamelink Regeert de leugen?
mediaplichtigheid aan leugen en bedrog
Beschouwing over leugen en waarheid en over beïnvloeding door en van de journalistiek.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Jeremy Rifkin De Europese droom
hoe Europa's visie op de toekomst langzaam maar zeker de Amerikaanse droom overschaduwt
Non-fictie
Nederlands | 456 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Co-actief coachen
nieuwe vaardigheden voor professioneel en persoonlijk coachen
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
Presence
een ontdekkingsreis naar diepgaande verandering in mensen en organisaties
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Edward De Bono Zes waarde-insignes
Filosofische beschouwing over het nemen van belangrijke bedrijfsbeslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Jan van Wijk Competentietraining management
Inleidend studieboek.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Donald J. Trump Trump
denk als een miljardair
Tips van de Amerikaanse onroerend goedmagnaat om rijk te worden.
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's | VIP, Utrecht | 2005
Gedrukt boek
Jaap van der Grinten | Helma Weijnand-Schut Mind the gap
stappenplan identiteit en imago
Praktische gids voor managers en marketeers om een product of dienst in de markt te zetten en daarbij de kloof tussen het gewenste en bestaande imago te overbruggen.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Ghislaine Bromberger De kracht van beelddenken
een creatieve manier om koers te bepalen voor individu, team en organisatie
Stappenplan op basis van gestalttherapie om veranderingen te weeg te brengen in persoonlijk, team- en bedrijfsverband.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Nelissen, Soest | 2004
Gedrukt boek
Jasper Baggerman Ik heb een goed idee. Wat nu?
Praktijktips voor het omzetten van innovatieve ideeën in commercieel succes.
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Quiz & Co, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Pyter Wagenaar Zinnen en waanzinnen
de Nederlandse grammatica in een notendop
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Reed Business Information, 's-Gravenhage | 2004
Gedrukt boek
Robert S. Kaplan Strategie in kaart gebracht
concrete resultaten uit alle bedrijfsmiddelen
Deel 1: Overzicht 1) Inleiding 2) Strategiekaarten - Deel 2: Waardescheppende processen 3) Bedrijfsvoeringprocessen 4) Klantenmanagementprocessen 5) Innovatieprocessen 6) Regelgevende en maatschappelijke processen - Deel 3: Immateriële active 7) Afstemming van immateriële activa op strategie van de onderneming 8) Gereedheid van het menselijk kapitaal 9) Gereedheid van het informatiekapitaal 10) Gereedheid van het organisatiekapitaal - Deel 4: Strategieen en strategiekaarten ontwikkelen 11) Uw strategiekaart...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Geerhard Bolte De wending
hoe van baan veranderen je leven verrijkt
Ga je s ochtends fluitend naar je werk? Of dagdroom je heimelijk over een nieuwe carrière in een ander vak? Dan is De wending een inspiratiebron: het staat vol met ervaringen van mannen en vrouwen die een succesvolle carrièreswitch maakten. De wending is bedoeld voor mensen die een nieuwe carrière willen beginnen. Geerhard Bolte, auteur van Functie: sollicitant en Managementblunders, beschrijft de stappen die je kunt nemen voor een succesvolle carrièreswitch. Ontdek je sterke en zwakke kanten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Spectrum, Amsterdam | 2009
E-book
Mike George | Dave Rowlands | Bill Kastle Wat is Lean Six Sigma?
sneller en slimmer werken met beter resultaat
Beschrijving van een methode voor resultaatverbetering van organisaties en ondernemingen.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's (ePub2, 3,1 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Patrick Lencioni Vergaderen is dodelijk
maak vergaderen weer productief en zinvol
Praktische adviezen aan de hand van een parabel om vergaderingen effectief en efficiënt te maken.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Robert S. Kaplan | David P. Norton Strategie in kaart gebracht
concrete resultaten uit alle bedrijfsmiddelen
De jarenlange ervaring van Kaplan en Norton met de Balanced Scorecard heeft geleid tot een vernieuwde, meer praktijkgerichte toepassing: Strategiekaarten. Hiermee kan elk bedrijf en iedere organisatie de verbanden in kaart brengen tussen de in de organisatie aanwezige assets en methoden om waarde te creëren. De auteurs stellen dat het kritieke aspect van strategie, namelijk continue en blijvende waardecreatie, afhankelijk is van vier interne processen: productie en dienstverlening, klantrelaties,...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 20 MB | Atlas Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Sean Covey Zeven eigenschappen die jou succesvol maken!
werkboek
Werkboek bij het zelfhulpboek voor tieners.
Non-fictie
Nederlands | 1 pagina (ePub2, 9,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book